A korong 2 évet váratott magára, de most végre itt van!!! Rőköny Mangalica bá, a frontember elmondta, hogy azért vártak ennyit, mert a legtöbb rajongónak, kétoldali székrekedése lett, a legutóbbi koncert után, ezért inkább visszavonultak a köztudatból, alkotni. De végre itt van a várva várt lemez, 13 vadonatúj számmal, amik a következők:

Bekakáltam Nyáron - Mérgező asztalfiók

1. Tegnap tengelicét szartam mérgemben (03:10)

2. Burkoltan ráhúztam a fitymámat az arcodra (02:30)

3. Serceg a fanszőrzetem nyaranta (03:10)

4. Kisfiúkat eszem éjnek évadján (02:50)

5. Gorbacsov feszes seggével álmodtam (04:10)

6. Rojtosra szopattam a férjedet tegnap (03:20)

7. Cséplőgép a szerelmem (02:50)

8. Elkártyáztam a mellbimbómat (03:40)

9. Hernyótalpas autót akarok karácsonyra (05:10)

10. Házsártos vénasszonyok a koleszban (03:40)

11. Kefélj kedves ne fingjál rám (04:05)

12. Gerezdeket vágtam a herémből (01:50)

13. Tartsd be a jobbkézszabályt te állat (02:40)

A bejegyzés trackback címe:

https://napi3hir.blog.hu/api/trackback/id/tr52629290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása