Mallorcai Keke könyve, melyet 56 évig írt, most végre megjelent az Ábrándfalva Könyvkiadó jóvoltából. A Könyv sokat sejtető címe: Szeretkezzünk Análisan AZONNAL! Vallomások Habcsók Alajos életéről. Mint sejthetjük mély tartalmú lesz a könyv, maga az író bevallotta, hogy még soha nem élvezett egy bengáli Tigris fejére, de minél hamarabb ki szeretné próbálni. Részlet a könyvből: "Mikor beléptem az Antiszociális Munkások közé, még nem tudtam, hogy Scherer Péter fog játszani a filmben. Ennek ellenére levedlettem, majd pedig szarrá vertek a Lehel téri piacon, a beképzelt Varangyosbéka tulajdonosok. Miközben az asszony otthon tetvészkedett, addig én kipróbáltam a Sósav kúra hatásait, sajnos ebből az következett, hogy lemarta a fitymámat."

A hátoldalon a következő dícséreteket vehetjük észre:

- Életem legjobb könyvét olvastam! - Mizó Arisztid

- Megveri az összes könyvet minden tekintetben! - Albertirsa Times

- Még soha nem vettem kotont! - Newsweek

- Elbagatelizáltam egy adóbevallást emiatt. - Spectator

- Megrohadt a káposztaföldem - Barázda Emilke

A bejegyzés trackback címe:

https://napi3hir.blog.hu/api/trackback/id/tr732626794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása